Doprava a platba

Objednané zboží je k odeslání nejčastěji do 3 pracovních dnů od učinění objednávky, nejpozději do 10 dnů. Pokud z nějakého důvodu není možné tuto lhůtu dodržet (zboží není na skladě), budeme Vás o tom neprodleně informovat.


Způsob dopravy:

  • Prostřednictvím České pošty (ČP) obchodním balíkem: zásilka bude doručena do druhého dne od podání. O odeslání zboží budete informováni e-mailem.
    V případě neobdržení zásilky v uvedeném termínu doporučujeme kontaktovat ČP a informovat se, zda nedošlo k uložení zásilky na pobočce, aniž bylo dodáno do schránky oznámení. U obchodního balíku je zásilka na poště uložena pouze 5 dní!

Způsob platby:

-při osobním odběru v kamenném obchodě

-převodem na účet 274692569 Kód banky 0300 ČSOB

-dobírkou při doručení dopravci

Ke každé objednávce bude spolu se zbožím dodán doklad o koupi.

Každá objednávka je závazná ( Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40 / 1964 SB.) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, vyhrazuje si prodejce požadovat po kupujícím částku na pokrytí zasílacích nákladů ve výši 145,-Kč.

Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a v případě neodebrání dobírky s uhrazením poplatku za odeslání zboží v této výši.

Přepravné:

- doručení Českou poštou - balík do ruky,  při úhradě předem na náš účet: 95,- Kč 
- doručení Českou poštou - balík do ruky,  při platbě dobírkou: 139,- Kč 

Převzetí zboží od dopravce:

Kupující je povinen dodané zboží a připojené doklady po jejich převzetí prohlédnout a zkontrolovat neporušenost obalu.

Pokud zjistí příjemce zjevné vady, oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat na místě zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace !

Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě a zároveň ihned kontaktovat odesílatele ( internetový obchod ) telefonicky nebo e-mailem. Pokud doporučené kroky příjemce při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání.

Pokud nebude tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.

Doporučený postup při poškozeném obsahu převzaté zásilky:

Pokud zásilka nevykazuje známky poškození a je adresátem potvrzen přebírající protokol dopravci, stává se zásilka vlastnictvím kupujícího. Po převzetí zásilky je další reklamace ohledně poškození zásilky řešena pouze s dopravcem a kupující žádné nemá nároky na pozdější reklamace poškozené zásilky vůči prodávajícímu.

Doporučený postup při poškození obsahu převzaté zásilky je dle zvoleného dopravce následující:

- v případě dopravy Českou poštou:

Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky. V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci na kterékoliv pobočce České pošty ve lhůte do 2 pracovních dnů od převzetí předložením zásilky ve stavu, v jakém byla dodána. Česká pošta nepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.

Vzhledem k charakteru nabízeného zboží ( porcelán, sklo a keramika ) důrazně doporučujeme otevřít zásilku bezprostředně při převzetí a překontrolovat zda není zboží poškozeno.

Pokud zásilka jeví známky poškození odmítněte ji převzít !Protokol o převzetí nikdy nepodepisujte aniž zboží zkontrolujete.

Pokud k této nepříjemné situaci dojde, kontaktujte nás prosím neprodleně ( nejpozději však následující pracovní den ) o vzniklém stavu prostřednictvím e-mailu. Situace bude vyřešena v nejkratším možném čase.


Copyright © 2017 Elizabet Dekor
obchod@elizabetdekor.cz
Programming FOLDINA.cz
O nás
Historie
Kontakty
Naše prodejny
Fotogalerie
Vše o nákupu
Obchodní podmínky
Doprava a platba
Novinky
Akční zboží
Bonusy a dárky
Bonusy
Dárky
Velkoobchod
Ušetřete s námi!